7 greșeli de slăbit

One moment, please

Ai așteptări nerealiste Nu-ți propune să scapi în 2 zile de greutatea acumulată în 20 de ani. Chiar dacă de-abia aștepți să te bucuri de noua ta formă fizică, doar răbdarea te va ajuta să faci schimbări rezistente în timp.

Plan de slabit dupa concediu - Slab sau Gras

Dacă îți stabilești obiective realiste, de exemplu să slăbești kg pe lună sau să reduci kcal din consumul zilnic, îți va fi mai ușor să le duci la bun sfârșit. Nu te gândi la dietă ca la o perioadă de restricții extreme, după care nu te va mai interesa nimic, ci ca un proces de învățare și deprindere de obiceiuri bune.

Slăbirea nu este un parcurs liniar, constant, ci vei avea și perioade de stagnare sau poate chiar vei pune la loc câteva dintre kilogramele slăbite.

7 greșeli de slăbit mai repede pierdeți grăsimea burta

Nu te descuraja. Face parte din proces.

Top 7 Greseli pe care tindem sa le facem cand urmam o Dieta

Te concentrezi doar pe numărul de kilograme Cel mai simplu mod să evaluezi cât ai slăbit este să vezi câte kilograme ai dat jos, însă nu te baza doar pe cântar.

Poate ai scăzut în centimetri la talie, coapse sau brațe, iar hainele îți vin mai bine ori poate ai crescut în masă musculară și ți s-a redus cantitatea de țesut adipos.

Cei 7 ani de masa - 12 octombrie 2019

Citește în acest articol când și cum să te cântărești ca să te asiguri că rezultatele au o acuratețe cât mai mare. Pentru a descoperi cum s-a schimbat în timp compoziția ta corporală, adică raportul grăsime vs.

Evitați cele mai frecvente 7 greșeli care vă împiedică să slăbiți

Rezultatele lor îți vor indica mai clar transformările prin care trece corpul tău în urma slăbitului. Faci mișcare, dar pierzi din vedere alimentația Este important să ai un stil de viață activ nu doar pentru slăbit, ci și pentru starea ta generală de sănătate.

7 greșeli de slăbit ceaiul de anghinare slabeste

Totuși, dacă vrei să elimini mai multe kilograme, acordă atenție și meniului tău, pe lângă orelor de fitness, alergare sau înot. Adesea, oamenii supraestimează numărul caloriilor arse în timpul efortului fizic și au senzația că pot mânca mult mai mult.

7 greșeli de slăbit metabolismul ridicat ajută să piardă în greutate

Deși fac sport, ei cresc și cantitatea de alimente consumată, astfel că nu reușesc să slăbească. Alimentele nutritive, sățioase, combinate cu activitatea fizică făcută constant, te vor ajuta să pierzi în greutate în mod sănătos și să fii în formă. Reduci prea mult cantitatea de calorii consumate Ca să slăbești trebuie să fii în deficit caloric.

Please wait while your request is being verified...

Totuși, dacă exagerezi, s-ar putea să nu ai succes pe termen lung. Într-adevăr, la început vei slăbi mai mult, dar foarte probabil nu îți vei putea menține dieta restrictivă și vei reveni la vechile obiceiuri, ceea ce se poate traduce chiar în kilograme în plus.

Schimbările la nivelul metabolismului cauzate de restricția calorică excesivă îți pot sabota pe viitor capacitatea de a atinge și a menține greutatea dorită. Păstrează o abordare moderată când reduci din calorii și asigură-te că nu faci foamea.

7 greșeli frecvente atunci când vreți să slăbiți cu orice preț

O punguță de nuci și fructe uscate de g, care se mănâncă foarte ușor, poate ajunge până la kcal. Același lucru este valabil și pentru biscuiții din făină integrală, de exemplu, care chiar dacă au mai multe fibre decât unii din făină albă nu înseamnă că au automat și mai puține calorii. Un aliment poate fi nutritiv, bogat 7 greșeli de slăbit vitamine și minerale, dar și caloric. Atenție, deci, la produsele cu multe calorii, indiferent de cât de naturale sunt ingredientele lor. Urmezi diete extreme și excluzi anumite alimente sau categorii de alimente Sunt multe diete care arată cu degetul carbohidrații sau grăsimile, propunând reducerea lor pe motiv că îngrașă.

Nu pot slăbi !

Niciun aliment nu îngrașă și nici nu slăbește în sine, contează alimentația per ansamblu și consumul caloric. Există un raport optim zilnic de macronutrienți de care corpul are nevoie pentru a funcționa optim. Limitarea excesivă a carbohidraților vine de obicei cu stări 7 greșeli de slăbit oboseală și apatie, în timp ce lipsa grăsimilor bune poate contribui la apariția dezechilibrelor hormonale mancare keto cluj deficiențe de absorbție a unor vitamine.

Poți consuma orice fel de aliment, inclusiv dulciuri; doar micșorează porția sau servește-l mai rar decât înainte. Pune accentul pe mâncărurile hrănitoare și sățioase.

Pierderea în greutate este un proces de lungă durată, dificil și frustrant, însă fiecare bătălie câștigată, oricât ar fi de mică, merită efortul.

Dacă te regăsești în aceste situații, apelează la un nutriționist bun pentru a primi un plan personalizat de slăbire, adaptat nevoilor tale calorice și care să nu-ți afecteze sănătatea. Te așteptăm la Superfit să înveți să faci alegeri alimentare mai bune și să ajungi la silueta dorită!

Ți-a plăcut articolul?

  1. Cele mai întâlnite greşeli în dietele de slăbit | Click
  2. Top 7 Greseli pe care tindem sa le facem cand urmam o Dieta Top 7 Greseli pe care tindem sa le facem cand urmam o Dieta Ti s-a intamplat probabil si tie: esti la dieta, dar nu reusesti sa dai jos surplusul de kilograme asa cum ti-ai dori sau, si mai grav, te simti secat a de energie.
  3. Face ca simsurile de grăsime să piardă în greutate

Distribuie pe Navigare în articole.

Citițiși