Burger de slabire, Rețeta de slăbire KFC lansează cel mai vegan burger din lume; sau aproape; Slimming Pro

5 Moduri sanatoase de a mânca Burger într-o dieta pentru a vă menține greutatea

Ingrediente necesare pentru 4 porții:

Nu e de mirare că mulți oameni ca burgeri. Cu toate acestea, fără îndoială, caloriile dintr-un fruct de burger sunt destul de mari. Deci, ar trebui să fii atent, să nu mănânci mai ales dacă ai o dietă strictă.

Chiar si asa, asta nu inseamna ca nu poti manca burgeri atunci cand dietele scapa in greutate. Există sfaturi și trucuri pentru a vă face burgerul mai sănătos și mai sigur pentru greutate.

Deci, cum să faci un burger sănătos pentru dietă? Cum să faci burger de slabire burger sănătos care să fie în siguranță pentru cei dintre voi care dietați 1.

Mod de preparare:

Alegeți carnea cu conținut scăzut de grăsimi O sursă de calorii destul de ridicată într-un burger este carnea.

Da, majoritatea oamenilor ar prefera carnea grasă, dar fără a realiza acest lucru, aceasta face ca caloriile din burger să crească. Deci, primul truc pentru a face un burger sănătos este de a alege carne de mică dimensiune, de dimensiuni mici. Puteți fierbe această carne fără ulei sau margarină pentru a reduce calorii burger de slabire la burger. În plus, puteți coace, de asemenea, dacă doriți o textură uscată, dar nu prea lungă pentru a arde. De asemenea, această metodă face ca conținutul de ulei atașat la carne burger de slabire dispară.

Prăjirea cărnii pe un suport perforat va face ca grăsimea din carne să curgă în jos pentru a reduce cantitatea de grăsimi și de calorii.

burger de slabire

Aceasta este diferența cu prăjirea. Dacă prăjiți carnea, va absorbi uleiul, astfel încât acesta să adauge mai multe calorii și grăsimi. Cu toate acestea, nu uitați să vă asigurați că îmi spune să slăbesc de burger este gătită perfect până când culoarea roz în mijloc devine maro.

Nu numai carnea de vită, ci și alte tipuri de carne Pentru un burger sănătos și pentru a nu interfera cu dieta, puteți, de asemenea, să o depășiți prin alegerea tipului de carne care este cu adevărat scăzut în grăsimi și colesterol.

S-ar putea sa-ti mai placa

De exemplu, carnea de pui sau carnea de pește care tinde să aibă grăsimi mai mici decât carnea de vită. Dar amintiți-vă, dacă alegeți pui, îndepărtați pielea, deoarece conținutul de grăsime este destul de ridicat.

  • Burger vegetal, apetisant și sănătos - Slab sau Gras
  • Ca să nu fie cu daune pentru siluetă, îți propunem o alternativă vegetală, cu mai puține calorii, dar cu la fel de multă savoare.
  • Calorii: Fast-food: Cheeseburger, Burger King - Calculator calorii - osmu.ro
  • Cele mai bune hamburgeri pentru slăbit - Pierdere În Greutate
  • Filosofia de slabire
  • Rețeta de slăbire KFC lansează cel mai vegan burger din lume; sau aproape; Slimming Pro
  • Chilli ajută să piardă în greutate
  • Politica De Confidențialitate Cele mai bune hamburgeri pentru slăbit Din păcate, două dintre cele mai mari distracții ale Americii, mâncând burgeri și urmărind greutatea noastră, au trecut mult timp pe același curs de coliziune.

Carnea roșie, burger de slabire ar fi carnea de vită sau carnea de porc, conține mai mult colesterol și grăsimi saturate decât pește și carne de pui. Nu numai că contribuie cu mai multe calorii, dar colesterolul și grăsimea saturată în carnea roșie sunt burger de slabire mari, astfel încât riscul de a dezvolta boli de inimă și vas de sânge crește.

Nu folosiți majoritatea sosului Nu frecați prea mult condimente, cum ar fi maioneza și alte sosuri pe pâine.

burger de slabire

Sosurile sunt bogate în grăsimi saturate și sodiu, făcând burgerul și mai nesănătoase. Mâncarea unei cantități mari de sodiu poate duce într-adevăr la creșterea în greutate.

Hipnoza de slabire pierdere în greutate d4

Deoarece sodiul este legat de apă și face ca greutatea apei în organism să crească. Acest lucru face ca numerele de pe scara dvs.

burger de slabire

Alegeți pâine sănătoasă de burger Pâinea Burger este o sursă de carbohidrați care, dacă este consumată în exces, se poate transforma și în depozite de grăsime. Deci, alegeți pâine de burger din pâine integrală de grâu care conține o mulțime de fibre.

Cel mai bun burger pentru slăbit

Dacă nu există o pâine specială dieta 8/16 burger de slabire opinie burger din grâu întreg, puteți să o faceți din pâinea obișnuită de grâu. Tăiați la o formă rotundă asemănătoare unui burger. Pâinea integrală de grâu vă va ține complet plină datorită conținutului de fibre, astfel încât să puteți mânca mai puțin pe tot parcursul zilei. Pâinea integrală de grâu oferă, de asemenea, mai multe substanțe nutritive decât pâinea obișnuită, care nu este grâu integral.

A raportat pe site-ul Livestrong, alegerea pâinii întregi de grâu poate contribui, de fapt, la arderea grăsimii abdominale pe baza unui studiu aprofundat American Journal of Clinical Nutrition.

burger de slabire

Sa constatat că grupul de oameni care au mâncat grâu întreg a avut cea mai mare scădere a conținutului de grăsime în burtă comparativ cu celelalte grupuri. Când vă duceți la un restaurant și nu există niciun fel de pâine de burger cu alegeri întregi de cereale, puteți lucra în jurul valorii de acest lucru prin mâncarea jumătate din pâine de la burger. De exemplu, numai partea de sus sau numai partea de jos.

Burger Gigant de 60 de Kg ! Am Batut Recordul in Europa !

Adăugați o mulțime de legume Un mod sănătos de a mânca un burger în timp ce pe o dietă care nu trebuie ratată este să adăugați o mulțime de legume la grămada de burger. Puneți o grămadă de salată, roșii, burgeri de castraveți sau ciuperci, pentru a umple conținutul burgerului. Legumele sunt foarte scăzute în calorii și conțin o varietate de vitamine minerale importante pentru a accelera metabolismul organismului, inclusiv arderea caloriilor în organism.

Mai multe informații despre rețetă

Fibre în legume, de asemenea, vă ajută să umple rapid, astfel încât să puteți reduce alte aport alimentar. De asemenea, nu uitați să adăugați felii de ceapă în burger. Ceapa conține niveluri ridicate de nutrienți, fibre și antioxidanți numiți quercetin. Acest antioxidant quercetin poate ajuta la creșterea consumului de energie sau la arderea caloriilor în organism, ajutând în același timp la reducerea inflamației în organism.

Citițiși