Dieta 16/ 8, Ce este postul intermitent 16/8?

Dieta IF - 16 ore

Un ghid pentru începători la postul intermitent 16/8.

Majoritatea oamenilor aleg să sară peste micul dejun și să consume prima masă a zilei la amiază. Postul 8 este bun pentru pierderea în greutate?

Un studiu la care au participat 23 de adulți obezi care și-au restricționat consumul la 8 ore pe zi, timp de 12 săptămâni, a arătat că aceștia au consumat cu de calorii mai puțin pe zi, comparativ cu grupul de control.

dieta 16/ 8

De asemenea, au reușit să scadă în greutate și să reducă tensiunea arterială sistolică. Peste de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.

  • Cum te poate ajuta dieta să pierzi în greutate?
  • Dieta - Cea mai simpla dieta pe care o poti urma chiar de azi - osmu.ro
  • Cu dieta in 8 ore mananci tot ce iti place! - Slab sau Gras
  • Macrocomenzi pentru o femeie să piardă în greutate
  • Ședințe de slăbire a corpului lpg
  • Regula de bază a acestei diete este simplă: mâncați într-un interval de 8 ore tot ce doriți, iar în restul de 16 ore trebuie să nu mâncați absolut nimic.
  • Rezultatele mele după 10 zile de post intermitent | Mănâncă asta, nu asta! - Pierdere În Greutate
  • De aceea, ar trebui sa vorbim de cea mai simpla dieta, Dietasi ce implica ea.

Reducerea aportului alimentar la opt ore în fiecare zi permite metabolismul să funcționeze mai bine. De asemenea, este probabil ca postul să poată induce o stare de cetoză, ceea ce înseamnă că corpul tău începe să ardă grăsime în loc de carbohidrați.

După ce corpul tău consumă din glicemie și glicogene zaharurile pe care le arzi pentru energiese îndreaptă către următoarea sursă de combustibil disponibilă: grăsimea. Această ardere a grăsimilor și schimbările metabolice cresc șansele de a pierde în greutate. Desigur, timpul necesar pentru a intra în cetoză variază în funcție de individ.

Navigare în articole

De obicei, durează între 12 și 32 de ore de post. Dezavantaje Pe de altă parte, postul, pentru o perioadă lungă dieta 16/ 8 timp, înseamnă că trebuie să renunți la cele trei mese complete, însoțite de gustări, din fiecare zi.

dieta 16/ 8

Fie că sari peste micul dejun sau peste cină, lipsa unei mese are ca rezultat întotdeauna reducerea cantității adecvate de nutrienți. Studiile arată că majoritatea oamenilor nu sunt capabili să susțină acest dieta 16/ 8 de dietă pentru foarte mult timp și de multe ori ajung să consume mai multe alimente nesănătoase, cauzând creșterea în greutate.

Totul depinde de tine.

dieta 16/ 8

Effects of 8-hour time restricted feeding on body weight and metabolic disease risk factors in obese adults: A pilot study. Low-fat vs low-carb? Intermittent fasting: No advantage over conventional weight loss diets.

Dieta 8/16 - înregistrați pierderea în greutate conform planului, fără restricții stricte

Preventing Obesity and Eating Disorders in Adolescents. Effects of intermittent and continuous calorie restriction on body weight and metabolism over 50 wk: a randomized controlled trial. Reproducerea, chiar și parțială, este interzisă! Alte articole din aceeași secțiune:.

REGIM 16/8

Citițiși