Grasime pe burta. Adevarul despre grasimea abdominala

Ce sa mananci ca sa scapi de grasimea de pe burta. Dieta pentru un abdomen plat

Sanatate Ce sa mananci ca sa scapi de grasimea de pe burta.

grasime pe burta

Dieta pentru un abdomen plat Grasimea de pe burta nu este problematica doar din punct de vedere estetic, ci este asociata cu diabetul de tip 2 si bolile de inima.

De aceea, eliminarea ei poate avea beneficii majore pentru sanatate.

  • Cum pot scăpa bărbații de burtă. Mai rapid decât femeile!
  • Cum Poți Să Pierzi Grăsimea De Pe Burtă? - CCC Food Policy

Uite ce bine e să ai tot ce vrei într-un singur loc. În Digi Online vezi și filme și sport și documentare și desene animate!

Hai să vezi cât de ușor ai acces, doar cu un click, dacă ai cont DIGI.

Cum pot scăpa bărbații de burtă? Mai ușor decât femeile!

Grasimea de pe burta se estimeaza, de obicei, masurand circumferinta taliei. Orice rezultat care depaseste cm grasime pe burta barbati si 88 cm la femei este considerat obezitate abdominala si trebuie tratat ca atare.

grasime pe burta

Din fericire, exista cateva trucuri care contribuie la eliminarea grasimii din zona burtii. Iata-le pe cele mai eficiente: Renunta la zahar si evita bauturile cu zahar Adaosul de zahar din alimente si bauturi este foarte agresiv cu organismul, iar studiile arata ca are efecte nocive asupra sanatatii metabolice.

Zaharul este jumatate glucoza, jumatate fructoza, iar fructoza poate fi metabolizata de ficat numai in cantitati semnificative.

Cand consumi mult zahar adaugat, ficatul este supraincarcat cu fructoza si o converteste pe aceasta in grasime. Numeroase studii arata ca excesul de zahar duce la acumularea crescuta de grasime pe abdomen si ficat.

11 modalităţi eficiente de a elimina grăsimea de pe burtă

Zaharul lichid este si mai grav in aceasta privinta doarece caloriile lichide nu sunt "citite" de creier precum caloriile solide, seminte de chia slabit ca, atunci cand consumi bauturi indulcite artificial, ajungi de fapt sa asimilezi un numar mai mare de calorii.

Consuma proteine pentru reducerea grasimii de pe abdomen pe termen lung Proteina este cel mai important macronutrient atunci cand vine vorba de pierderea in greutate. Nu numai ca te va ajuta sa elimini surplusul, dar va si preveni ingrasarea.

Fa un efort pentru a creste aportul de alimente bogate in grasime pe burta, cum ar fi ouale, pestele, fructele de mare, leguminoasele, nucile, carnea si grasime pe burta lactate.

4 tipuri de grasime abdominala si cum poti scapa de fiecare

Exista, desigur, si suplimentele cu proteine, care pot fi la fel de bine incluse in regimul alimentar atata vreme cat provin din surse sigure si sanatoare.

Renunta la carbohidrati Cand oamenii reduc carbohidratii din alimentatie, pofta de mancare scade si kilogramele incep sa dispara. Dietele cu continut scazut de carbohidrati conduc, de asemenea, la reduceri rapide ale apei retinute in organism, ceea garanteaza rezultate aproape instantanee.

Consuma fibre, mai ales daca sunt vascoase sau solubile E important de retinut ca nu toate fibrele sunt la fel.

Din ce cauza ai grasime abdominala si cum dai jos grasimea de pe burta

Mai ales grasime pe burta solubile si vascoase au efect asupra greutatii pentru ca leaga apa si formeaza un gel gros care "sta" in intestin. Fibrele se regasesc mai ales in alimente vegetale, cum ar fi legume si fructe. Cerealele sunt, de asemenea, o sursa buna.

Nu uita de grasime pe burta fizice Sportul este foarte bun pentru organism, mai ales daca vrei sa traiesti o viata lunga, sanatoasa, ferita de boli. Exercitiul fizic contribuie la reducerea inflamatiei, scaderea nivelului de zahar din sange si imbunatatirea tuturor celorlalte anomalii metabolice asociate cu excesul de grasime abdominala.

Cele mai bune metode pentru a scăpa de grăsimea încăpățânată de pe abdomen

Cu toate acestea, nu e suficient sa faci exercitii abdominale pentru a scapa de grasimea din zona burtii. Intreg corpul trebuie stimulat corespunzator pentru rezultate optime.

  • Adevarul despre grasimea abdominala
  • 4 tipuri de grasime abdominala si cum poti scapa de fiecare - Andreea Raicu

Monitorizeaza-ti obiceiurile alimentare Pentru oricine doreste cu adevarat sa isi optimizeze dieta, e importanta o analiza temporara a obiceiurilor alimentare. Asta nu inseamna ca trebuie sa cantaresti si sa masori tot ce mananci pentru tot restul vietii, dar e util sa faci asta cand in cand timp de cateva zile la rand, ca sa iti dai seama unde trebuie sa faci schimbari. Foto: Shutterstock.

grasime pe burta

Citițiși